گزینه های متنوع صداهای زنانه و مردانه به گوگل Text-to-Speech اضافه شد
نوشته شده توسط : علی افشار

شعار گوگل همیشه این بوده که باهم باشیم نه شبیه به هم. اما این شعار تا کنون با صداهای تعبیه شده در سرویس Text-to-speech گوگل که همه آنها یک شکل بودند هم خوانی نداشت. برای مثال کاربران دوست دارند صداهای شخصیت های محبوب کارتونی و تلویزیونی خود را روی این سرویس داشته باشند که هنوز گوگل چنین امکانی را برای انتخاب دلخواه صدای این سرویس فراهم نکرده است. اما اکنون می توان گفت که شرایط بسیار بهتر از قبل شده است.

سرویس Text-to-speech گوگل به تازگی یک بروزرسانی جدید دریافت کرده طراحی فروشگاه اینترنتی که چندین صدای متنوع به زبان های مختلف در آن قرار گرفته است. در نسخه 3.8 یک گروه از صداهای زنانه و مردانه وجود دارد که به کاربران حق انتخاب بیشتری می دهد و تجربه شخصی سازی را برایشان فراهم می کند. اکنون شما خواهید بود که می توانید صدای گوشی خود را کمی متفاوت تر از صدای شلوغی های دور و اطرافتان انتخاب کنید.

می توان گفت که تنها تغییر اساسی در جریان سخنرانی اتفاق افتاده است. به نظر می رسد که هر نسخه دارای سبک های متفاوتی در خوانش هستند اما خود صداها بسیار شبیه به هم انتخاب شده اند و شاید هم این صداها فقط توسط نرم افزار خاصی دستکاری شده اند تا کمی متفاوت به نظر برسند.

برای انتخاب صداهای مختلف به بخش Settings > Language & input > Text-to-speech output رفته و روی گزینه “Google Text-to-speech Engine” ضربه بزنید و “Install voice data” را انتخاب کنید. در این قسمت با انتخاب زبان مورد نظر خود می توانید گزینه های مختلف صدا را امتحان کنید.

آیا از گوگل Text-to-speech استفاده می کنید؟ به نظر می رسد تعداد کاربرانی که به طور مداوم از این سرویس استفاده می کنند طراحی فروشگاه اینترنتی زیاد نیست و شاید آنها نیز فقط برای امتحان نحوه کاربری و صدای آن از این سرویس استفاده کرده باشند. اما به طور قطع اگر محدودیت گزینه های انتخابی صدا در این سرویس حذف شود و کاربران قادر باشند که صدای مورد علاقه خود را در آن پیاده کنند، کاربران بیشتری جذب این سرویس می شوند.

گوگل این بروزرسانی جدید را برای تمامی دستگاه های اندرویدی ارسال خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: